Obiektywy do bezlusterkowców: tele zoom (Panasonic, Venus Optics, Canon, Sigma, FujiFilm)
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: APS-C
Fujinon XF 55-200 mm f/3.5-4.8 R LM OIS oferuje szeroki zakres ogniskowych zoom, co sprawia, że świetnie sprawdzi się w fotografii przyrodniczej, sportowej czy portretowej. 2 silniki liniowe AF działają bardzo cicho, co umożliwia na zastosowanie go także podczas filmowania. Posiada wbudowaną stabilizację obrazu i metalową konstrukcję z powłokami Super EBC.
Promocja
Obiektyw Panasonic LEICA DG Vario-Elmar 100-400 mm f/4-6.3 II ASPH. POWER O.I.S. Raty 30x0%
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: Micro 4/3
Kompaktowy i lekki ultra telezoom, który powstał przy współpracy z Leica i zapewnia kąty widzenia odpowiadające 200-800 mm dla formatu pełnoklatkowego. Jest kompatybilny z telekonwerterami DMW-TC14 i DMW-TC20 (sprzedawane oddzielnie), umożliwiającymi uzyskanie powiększenia nawet odpowiadające ogniskowej 1600 mm dla formatu 35 mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 1 soczewkę asferyczną/ED, 1 soczewkę UED i 2 soczewki ED.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: Micro 4/3
Profesjonalny teleobiektyw typu zoom dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Bardzo długie ogniskowe idealnie sprawdzą się w fotografii sportowej i przyrodniczej. Wbudowana stabilizacja POWER O.I.S. pozwala znacznie wydłużyć czas naświetlania, co w przypadku obiektywów o długiej ogniskowej ma szczególne znaczenie.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: Micro 4/3
Jasny tele zoom, który zapewnia kąty widzenia odpowiadające 70-200 mm w formacie pełnoklatkowym. Został opracowany przy współpracy z Leica, co gwarantuje najwyższą jakość obrazu i wykonania. Minimalna odległość ogniskowania wynosi 0,85 m. Obiektyw ten posiada wbudowaną stabilizację obrazu O.I.S i oferuje uszczelnioną konstrukcję.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: Micro 4/3
Uniwersalny teleobiektyw o zakresie ogniskowych 50-200 mm (odpowiednik 100-400 mm dla formatu 35 mm). Znajdzie zastosowanie w fotografii przyrodniczej, sportowej czy portretowej. Szybki i celny układ automatycznego ustawiania ostrości pozwoli Ci na fotografowanie dynamicznej akcji, a stabilizacja obrazu POWER O.I.S. wspomaga pracę z długimi ogniskowymi, dodatkowo umożliwiając wydłużenie czasu naświetlania po zmierzchu.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: Micro 4/3
Lekki i poręczny teleobiektyw typu zoom dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Sprawdzi się w fotografii portretowej, sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Wbudowana stabilizacja ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu oraz filmowanie.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: Micro 4/3
Obiektyw o ekwiwalencie ogniskowych 70-200 mm (dla matrycy 35 mm) to prawdziwy reporterski klasyk. Pozwoli użytkownikowi sprawdzić się w fotografowaniu sportu i przyrody w różnych warunkach oświetleniowych, a także w fotografii portretowej. W stosunku do poprzednika (wersji I) zastosowano wydajniejszy układ stabilizacji optycznej POWER O.I.S. współpracujący z układem Dual I.S.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
LUMIX G X VARIO 45-175 mm f/4.0-f/5.6 ASPH. POWER O.I.S. to uniwersalny teleobiektyw o zmiennej ogniskowej dedykowany do współpracy z aparatami systemu micro 4/3. Sprawdzi się w fotografii sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Dzięki płynnej zmianie ogniskowej docenią go osoby zajmujące się filmowaniem. Wbudowana stabilizacja zwiększy mobilność pozwalając na fotografowanie bez statywu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
PANASONIC LUMIX S PRO 16-35 mm f/4 powstał z myślą o profesjonalnym zastosowaniu i pracy w trudnych warunkach. W połączeniu z zakresem ogniskowych szerokokątnych stanowi doskonałe narzędzie do fotografii krajobrazowej, architektury czy wnętrzarskiej. Wykorzystuje zaawansowany silnik liniowy AF z 2 magnesami, który pozwala na sterowanie z prędkością 480 kl./s. To gwarancja niezwykle szybkiego i precyzyjnego ustawiania ostrości.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS został zaprojektowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach bezusterkowych, o czym świadczy skrócona odległość pomiędzy soczewką obiektywu a matrycą. Takie rozwiązanie pozwala na optymalne wykorzystanie możliwości optyki i korpusu. SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS oferuje silnik krokowy AF oparty o detekcję kontrastu i fazy. Obiektyw ten sprawdzi się także podczas filmowania i jest kompatybilny z zaawansowanymi rozwiązaniami Sony w zakresie działania AF, takimi jak np. Eye-Tracking.
Promocja
Obiektyw Sigma 100-400 mm f/5-6.3 DG DN OS Fujifilm X - Nie czekaj, kliknij i sprawdź lepszą cenę!
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS został zaprojektowany z myślą o aparatach bezusterkowych z linii Fuji X. Pozwala na optymalne wykorzystanie możliwości optyki i korpusu. SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS oferuje silnik krokowy AF oparty o detekcję kontrastu i fazy. Obiektyw ten sprawdzi się także podczas filmowania.
Promocja
Obiektyw Sigma 60-600 mm f/4.5-6.3 DN DG Sony E - Nie czekaj, kliknij i sprawdź lepszą cenę!
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 105
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny teleobiektyw o 10-krotnym zoomie optycznym, który obejmuje zarówno krótkie tele, jak i ultrazbliżenia. Posiada specjalnie opracowany silnik liniowy HLA i udoskonalony system stabilizacji obrazu OS2 o wydajności do 7 stopni przysłony. Oferuje uszczelnioną konstrukcję wykonaną z wytrzymałych i lekkich materiałów, a także przednią soczewkę pokrytą powłoką oleo- i hydrofobową.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.